PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie umowy na okres próbny › Re: wypowiedzenie umowy na okres próbny
  • Data: 2008-10-29 18:14:58
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy na okres próbny
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli zamiast pozwolić motłochowi się zreformować i zacząć być odpowiedzialnym
    > przez oczyszczenie z jednostek/zachowań nieodpowiedzialnych, to po wsze czasy
    > go sztucznie uszczęśliwiać?

    Wręcz przeciwnie. Dzięki takiemu postępowaniu np. pracodawcy mogą spokojnie spać
    bo nie muszą się bać, że zdesperowany pracownik przyjdzie z samopałem i mu nie
    wpakuje kuli w głowę. Nie jest też narażony na okresowe wybuchanie rewolucji i
    buntów, które nie miały dobrego wpływu na samopoczucie i zdrowie właściciela.

    Jestem ciekawy ile razy AnyUser dostał by po twarzy jeżeli zachowywał by się
    nawet w 1/4 tak jak pisze. Ciekawe ile razy musiał by kupować nowe opony i od
    nowa malować samochód.

    B.Z.