PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie .... › Re: wypowiedzenie ....
    From: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie ....
    Date: Wed, 28 May 2003 08:47:49 +0200

    Użytkownik "Jo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b9321e$atv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl> napisał
    > wiadomości news:b92trr$sg2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > nie
    > od

    > naście
    > kilku

    > nieskuteczne. Fatalny dla pracodawcy zbieg dni swiątecznych. W takiej
    > sytuacji trudno mówic o uchylaniu, dzwonisz, pytasz się - nie masz
    > możliwości odbioru ze względu na dni świąteczne. Skoro nie wiesz od kogo
    > jest przesyłka i co zawiera w poniedziałek idź normalnie do pracy. Nie
    > musisz być aż tak domyślny.
> [...]

    Heh, :)

    dostałem ten dodatkowy miesiac,
    pracodawca pozwolił mi dalej wykonywać moje obowiązki do 30 czerwca tego
    roku,
    i nawet na urlop zalegly i tego roczny nie planuje mnie wyslac, wiec
    powinienem dostac ekwiwalent :),
    i odprawe, ciekawe czy dostane premier za 1 kw. 2003 roku, bo z moich
    wyliczen tak powinno sie stac,
    pzdr
    seba