PracaGrupypl.praca.dyskusjewyngarodzenie netto studenta › Re: wyngarodzenie netto studenta
    From: "rs" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyngarodzenie netto studenta
    Date: Tue, 31 Oct 2006 01:35:32 +0100

    Użytkownik " jarecki" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ei5keh$fod$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy bedac studentem i pracujac na caly etat dostane pensje netto
    > taka sama jak osoba nie studiujaca?
    > Bo slyszalem,ze studentom odprowadza sie mniejsze skladki.
    > Jezeli to prawda to gdzie w sieci znajde jakis kalkulator
    > plac, gdzie oblicze wynagrodzenie netto studenta?Bo
    > wszystkie kalkulatory jakie znalazlem nie maja takiej opcji.

    powiem ci tylko na przykladzie w mojej pracy

    kilku kolesi dostaje 80% pensji bo nie mialo przepracowane wczesniej roku
    czy cos takiego
    niby pracodawca ma takie prawo
    szczegolow nie znam ale tak jest

    to juz wogole wyzysk to przypadek tyczny sie prace za ktora dostaje sie
    najnizsza kase + nocki czyli netto wychodzo cos okol o725zl a ci kolesie co
    dostaja 80% dostaja cos kolo 600zl nawet czasmem ponizej 600

    naprzyklad "koles pozalil " sie ze dostal za ten miesiac 560zl netto bo ma
    80% pensji naknizszej ktora przeciez wiadomo ze i tak jest marna...

    szkoda komentowac...