PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjazd do irlandii - dokumenty ? › Re: wyjazd do irlandii - dokumenty ?
    From: "the_foe" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyjazd do irlandii - dokumenty ?
    Date: Fri, 3 Feb 2006 11:37:01 +0100

    Użytkownik "sunny" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0d74.0000017b.43e2201c@newsgate.onet.pl...
    > niedlugo wyjezdzam do irlandii do pracy.
    > mam pytanie, mianowicie - jak wyglada sprawa uznawania polskich dyplomow,
    > swiadectw, prawa jazdy ?
    > czy trzeba miec je przytlumaczone czy jakos potwierdzone przez jakis
    > zagraniczny
    > urzad ?
    > jak to zalatwic ?

    dyplomy mozesz zostawic w domu - w itlandii nie maja zadnego znaczenia. Tu
    maja manie czytania referencji. Wiec sobie jakis pliczek po angielsku
    zalatw, choc mowiac prawde polskie referencje sa warte ciut wiecej niz nic.
    Jest istotne czy cos potrafisz. Jesli nie, i nie znasz komunikatywnie
    angielskiego to odradzam Irlandie - jedz do GB. Poza tym musisz miec w
    kieszeni kolo 1000 E inaczej szybko wyladujesz spowrotem w karju