PracaGrupypl.praca.dyskusjewybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron" › Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
  • Data: 2010-07-31 08:02:40
    Temat: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.07.2010 z <z...@g...pl> napisał/a:

    > Nie o wzory chodzi a o specyficzną technikę wykonania.
    >
    > No i zostałem postawiony w dziwnej niezręcznej sytuacji. Dotychczasowy
    > pracodawca oferuje mi dużą (bardzo dużą) podwyżkę. Zbajerował mnie przy
    > wypłacaniu pensji i nie podpisał mi potwierdzenia otrzymania
    > wypowiedzenia "Zastanów się. Jakby co to ci podpiszę wstecznie."
    > Ech... Już łatwiej było szukać pracy.

    Leć w pń po aneks do umowy z wynegocjowaną kwotą, bo za chwilę będziesz
    nie miał ani nowej roboty (bo zatrudnią kogoś), ani podwyżki (rozumie Pan
    firma ma ciężką sytuacje). Od szefa wychodzisz albo z aneksem, albo
    wypowiedzeniem. Wypowiedzenie też można wycofać - jakby co.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".