PracaGrupypl.praca.dyskusjewybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron" › Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
  • Data: 2010-07-29 09:33:46
    Temat: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    entroper pisze:

    > Haczyków trochę jest, zależy jak bardzo pracodawca jest ch..em. Wystarczy
    > się po prostu pilnować,

    Niestety spodziewam się najgorszego.
    Czy pracodawca może stwierdzić że działam na jego szkodę w nowej firmie
    np. przez to że produkty tej firmy będą identyczne (taka specyfika),
    zrobione w ten sam sposób. Mam przyzwyczajenia które w pewnych
    sytuacjach mogą spowodować podejrzenia że wykradłem wzory druków
    akcydensowych (pracuje w drukarni). Boję się udowadniania że nie jestem
    wielbłądem.
    Po prostu bierze dwie kartki papieru i idzie do sądu twierdząc że to
    jest ukradziony plik a nie 2 kopie które powstały z tego samego wzoru
    opublikowanego np. w dzienniku ustaw.
    Nie mam w umowie żadnych dodatkowych zapisów o zakazie pracy u
    konkurencji czy coś w tym stylu.
    Coś czuję że będzie chciał sobie wynagrodzić w ten sposób duże problemy
    ze nalezieniem mojego następcy.