PracaGrupypl.praca.dyskusjeweksel in blanco › Re: weksel in blanco
  • Data: 2002-10-16 12:01:04
    Temat: Re: weksel in blanco
    Od: "Wojciech Gwiazdowski" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sting <s...@l...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aojik0$rab$...@a...dialog.net.pl...
    > weksel in blanco - Co to właściwie jest???
    > Niektóre banki biorą to jako poręczenie w splacie kredytu ale nie wiem co
    > jest???
    jeden ze sposobow zabezpieczenia naleznosci stosowanych np. przez
    Banki.Podpisujesz weksle bez wypelnionego pola kwota (czyli in blanco). Tym
    samym poddajesz sie dobrowolnej egzekucji dlugu do maksymalnej kwoty
    naleznej Bankowi na dzien egzekucji. Wszystkie szczegoly dotyczace warunkow
    egzekucji naleznosci przez Bank powinny byc zawarte w deklaracji wekslowej,
    ktora powinienes podpisac wraz z wekslami.

    pozdrawiam

    Wojciech Gwiazdowski