PracaGrupypl.praca.dyskusjeweksel in blanco › Re: weksel in blanco
  • Data: 2002-10-17 15:18:29
    Temat: Re: weksel in blanco
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Gwiazdowski" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:aoll6k$hnr$1@news2.tpi.pl...
    > Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aokq1a$f63$...@n...tpi.pl...

    > Po przeczytaniu tych rewelacji wlosy stanely mi deba na glowie !!! Czy
    > jestes w stanie podac chocby jeden przyklad (opisany, artykol w gazecie
    > itp.) na potwierdzenie swoich slow ?
    Nie wiem dlaczego koniecznie mam powolywac sie akurat na artykul w gazecie,
    czym jest weksel in blanco, uczono mnie jeszcze na studiach, ale skoro to
    takie wazne...
    o! mam!
    http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=5297
    Aha, nie chcialam, zeby komukolwiek wlosy stawaly na glowie :-o
    natomiast przeraza mnie mysl, jak wielu ludzi nie wiedzacych nawet, czym
    jest weksel in blanco podpisuje takie weksle. Szczegolnie, ze wymagaja ich
    nie tylko banki, ale takze np. firmy leasingowe. Oczywiscie mozna uznac
    odgornie, ze przeciez nic sie nie stanie, nie panikuujamy, to samo dotyczy
    mnostwa spraw, a potem w federacji konsumentow sie dziwia, dlaczego ci
    ludzie mysla dopiero, jak juz nic nie da sie zrobic, dlaczego maja tak
    skrajne zaufanie w sytuacjach, kiedy naprawde moga wiele stracic.
    Pozdrawiam,
    MArta