PracaGrupypl.praca.dyskusjewarto czasem użyć pipy ;) › Re: warto czasem użyć pipy ;)
  • Data: 2007-08-20 14:33:14
    Temat: Re: warto czasem użyć pipy ;)
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Jotte porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czasem w dyskusjach na grupie padały opinie dezawuujące PIPę, a nawet en
    > block kwestionujace sens jej istnienia.
    > A na coś się jednak ta PIPa przydaje:
    > http://firma.onet.pl/1591654,wiadomosci.html
    >
    > Czy ktoś chciałby, aby w Polsce nie było żadnej PIPy? ;))

    1) W przypadku marketow PIPe pogania 'presja spoleczna'
    2) Z mojego rozeznania wynika ze tak samo zle (albo jeszcze gorzej) jak
    w marketach traktowani sa pracownicy w malych firmach z malych
    miejscowosci. I tam PIPa nie pomoze - poki wlasciciel firmy nie
    podpadnie szefowi PIPy, urzednicy nic nie zrobia. Szwagier opowiadal jak
    u nich wygladala kontrola: ktorys z pracownikow zadzwonil do PIPy ze
    info ze pracownicy pracuja w szkodliwych warunkach, bez ubrania
    ochronnego, masek itp; dzien przed kontrola pracownicy dostali sprzet
    ochronny, w dniu kontroli wszystko bylo na cacy, kontrolerzy pokrecili
    sie pare min po zakladzie, napisali w uwagach zeby cos tam poprawic,
    poszli na obiad z szefem, nastepnego dnia szef kazal wszystkim oddac
    ubrania (pozyczyl je od kogos)
    PIPa moze ma sens w duzych miastach. W malych, gdzie kazdy kazdego zna,
    okazuje sie ze kazdy pracodawca przyjazni sie z wojtem, proboszczem i
    komendantem policji.
    --
    badzio