PracaGrupypl.praca.dyskusjewarszawka dla inżyniera › Re: warszawka dla inżyniera
  • Data: 2006-11-20 21:57:19
    Temat: Re: warszawka dla inżyniera
    Od: mnisiuk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MyHeardBelongsTo... wrote:
    > Witam,
    >
    > Dostalem oferte pracy jako inzynier w Warszawie. Pensja na start 4000
    > brutto w branzy niezbyt rozchwytywanej. Mam dwa lata doswiadzenia,
    > prosze powiedzcie cos o tej kwocie, malo, srednio oraz jakie sa koszty
    > mieszkania, kawalerka.
    >
    > Pozdrawiam,
    Ja pisze z branzy IT: pensja 4K nie jest powalajaca, ale nie wyglada na
    zanizona biorac pod uwage ze doswiadczenia duzego to nie masz. Co do
    kosztow zycia, to wez pod uwage ze na kupienie mieszkania w stolicy to
    te 2500-2700 netto moze byc malo - na mieszkanie trzeba liczyc jakies
    6000/metr, wynajecie okolo 1000 PLN/miesiac.