PracaGrupypl.praca.dyskusjeumiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo) › Re: umiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo)
  • Data: 2005-06-15 10:55:18
    Temat: Re: umiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo)
    Od: Wwa <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kania napisał(a):

    > Nie narzekam na ilosc tylko na jakosc. Chociaz jedna z ofert moglaby miec
    > cokolwiek wspolnego z tym co robie :) Ciezko przekwalifikowac sie z
    > polonisty na matematyka, a mniej wiecej takich zmian wymagaja przyslane
    > oferty :)
    > Kania

    Interpretować można różnie np że wierzą że potrafisz szybko nauczyć się
    przestawić.
    Sukcesem jest to że odpowiedzieli. Na zwariowanym obecnie rynku pracy
    oferujący ją raczej poszukują pracobiorców wśród znajomych znajomych
    aby być pewnym osoby kandydata. Każda ze stron stara sie unikać
    kłopotów, w moim przypadku każdorazowo sprawdzano jakim byłam
    pracownikiem w poprzednich firmach.
    Piszesz że oferty powinny być zgodne z tym co oferujesz robić. Mam
    rozumieć że umieściłaś klauzulę chcę pracy wyłącznie przy
    wykorzystywaniu posiadanych umiejętności a inne cię nie interesują? Czy
    może zostwiłaś niedomkniętą furtkę?