eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjetym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany... › Re: tym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany...
    Date: Thu, 6 Jul 2006 22:27:22 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <e8jrng$h21$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@p...googlegroups.com>
    <e8eu5o$n65$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@a...googlegroups.com>
    <e8ighi$gcm$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-dom.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1152217650 17473 212.76.37.148 (6 Jul 2006 20:27:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Jul 2006 20:27:30 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: kuba_wr
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:185249
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e8ighi$gcm$1@news.onet.pl...
    >> 1) dlaczego się zgłosił - dlaczego wybrał akurat tą ofertę, czym
    >> się kierował
    >
    > Takie pytania uważam za najbardziej idiotyczne jakie mozna zadać. Odpowiedz
    > jest prosta - zobaczylem ogloszenie, pomyslalem sprobuje, ale oczywiscie taka
    > odpowiedz na 90% zostanie zle oceniona.
    Zgadza się. Kandydat powinien uzasadnić, dlaczego ta oferta jest tą, czego
    szukał: wymagania, informacje o firmie, profil działania firmy itp.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1