PracaGrupypl.praca.dyskusjetest projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe" › Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    Date: Mon, 27 Jun 2005 16:38:54 +0200

    Re to: Michał T [Mon, 27 Jun 2005 15:28:53 +0200]:

    > Dzisiaj po 4 godzinach testów na zakończenie Pani z rekrutacji
    > dała mi takie zadanie....byłem w szoku

    Ty sie nie przejmuj drzewkiem, Ty sie ciesz ze nie zaczela
    "idziesz lasem... opisz las..." ;-)

    A powaznie: latajac swego czasu namietnie po psychologach,
    trafilam pare razy na takie dziwactwa wlasnie, jak costam
    narysowac. Jest to mowiac najkrocej test osobowosci.

    Patrzy sie nie tylko na to, czy drzewko jest duze czy male,
    gdzie je umiesciles na kartce, jakie na nim wisza owoce, czy
    ma rozlozyste niskie galezie czy jest strzeliste, ale tez
    na sama "kreske": typowy szki, cieniowana, pewna, krzywa
    i wielokrotnie powtarzana, takie tam...

    Kira