PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
  • Data: 2003-12-23 17:22:33
    Temat: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoBaK wrote:

    > A za kogo mają się ludzie po studiach ?

    medycznych ? lekarzy...i tylko oni moga leczyc ludzi nie ?

    > Strach przed tym że osoba po zawodówce może okazać sie bardziej przydatna
    > niż "wy", przeradzacie w rasizm wykształceniowy? ;)

    nie. ale na "dzien dobry" duzo firm wywala CV ludzi _bez_ wyzszego
    wyksztalcenia.
    a w branzy IT to juz nie tylko mgr, tylko patrzy sie na nazwe
    uczelni...tak juz jest.

    > Ja znam wiele osób z średnim wykształceniem co "zagnie" w każdym temacie
    > człowieka z dyplomem.

    w jakiej dziedzinie ? :)

    > Tacy ludzie się wybijają, dyplom nie ma tu żadnego znaczenia.

    ma znaczenie na "dzien dobry" potem juz mniej. ew. przy rozdawaniu
    awansow - ktos komu sie chcialo robic studia dostanie wiecej niz ktos
    komu nie chialo 5 lat meczyc

    > Oczywiście nie chciałem urazić tu nikogo z wyższym wykształceniem bo sam
    > takowe mam ;) ale chodziło mi tylko o wytłumienie tych rasistowskich
    > wypowiedzi co mają na tym forum miejsce ;) Co po niektórzy muszą dorosnąć do
    > swojego dyplomu bo zdaje się że jedno z drugim w parze nie idzie ;))

    hmm ale czemu sie tak wszyscy oburzaja ? ok pomysl troche poroniony, ale
    czemu informatykiem nazywaja sie kolesie w liceum, ktory umie zlozyc PC ?
    czym sie rozni od kolesia po studiach na polibudzie ? on tez przeciez
    informatyk...

    m.