PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukanie pracy przez lancuszek? › Re: szukanie pracy przez lancuszek?
  • Data: 2005-04-07 21:01:31
    Temat: Re: szukanie pracy przez lancuszek?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości
    news:457892129.20050407224526@nie.pisz.tu...

    > Po prostu - piszę w postach, co myślę. Chyba, że chodzi o stopkę?
    > Jeśli jest sprzeczna z zasadami etyki na grupie - natychmiast zdejmę!

    Nie sadze, ze jest sprzeczna. Lekki przytyk dotyczyl raczej zalatwiania
    sprawy na grupie. Z propozycjami "wyslij cv" albo innymi zahaczajacymi o
    negocjacje miedzy dwiema osobami idzie sie na priva, proszac na grupie
    najwyzej o prawdziwego maila, jesli go nie ma w adresie. Przynajmniej tak mi
    mowi moje wyczucie, bo formalna netetykieta sie nie wypowiada szczegolowo na
    ten temat. Ale moze to ja mam nadmierna wrazliwosc na rozdzielenie grupy i
    priva, wiec nie bierz tego za wypowiedz "netetykietowo autorytatywna" - po
    prostu tez napisalam, co mysle. Ostatnio funkcjonuje w bardzo
    "zdyplomatyzowanym" srodowisku i moge miec skrzywienie. :)

    I.