PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukanie pracy przez lancuszek? › Re: szukanie pracy przez lancuszek?
  • Data: 2005-04-08 10:42:49
    Temat: Re: szukanie pracy przez lancuszek?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości
    news:1654734043.20050408000449@nie.pisz.tu...

    > Jeśli chodzi o stopkę, natychmiast poprawiłem na bardziej
    > "dyplomatyczą" :). Może być?

    Alez ja sie nie czepialam stopki! Wyluzuj :). Stopka jest prawomocna
    powierzchnia reklamowa do swobodnego wykorzystania wlasciciela, jesli ma
    poprawna wrotke i nie przekracza przyjetej wielkosci. Przyczepilam sie do
    obnoszenia sie w czesci dyskusyjnej posta z tym, ze sobie "wylapujesz" osobe
    z dyskutantow. Z zastrzezeniem, ze ja mam pewnie bardziej ortodoksyjne niz
    grupa przekonania na ten temat :)

    I.