PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukanie pracy przez lancuszek? › Re: szukanie pracy przez lancuszek?
  • Data: 2005-04-08 15:14:55
    Temat: Re: szukanie pracy przez lancuszek?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości
    news:1628006095.20050408162808@nie.pisz.tu...

    > No tak - nie zrozumiałem - przepraszam.

    Zeby juz te dyskusje skonczyc, chodzilo mi konkretnie o to, ze publicznie
    zapraszasz do wyslania CV osobe, ktora zastanawia sie nad zarabianiem na
    MLMowych lancuszkach emailowych, a wiec jest zdesperowana i ... ehm...
    sklonna uwierzyc w lancuszki. Wszyscy wiedza, ze rekrutujesz PH, wiec gdy
    robisz taka akcje, publicznosc moze miec wrazenie "na handlowcow sie robi
    lapanke wsrod osob zdesperowanych i malo rozsadnych". A to robi zle PR
    zawodowi PH, podczas gdy na grupie zebrala sie, wliczajac w to Ciebie, spora
    grupka osob pozytywnie nastawionych do zawodu i starajacych sie robic mu
    dobre publicity.
    Chyba nareszcie mi sie udalo sensownie sie wyslowic z tym, o co mi chodzilo
    :)

    I.