PracaGrupypl.praca.dyskusjestracone pokolene, bezrobocie wśród młodych › Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
  • Data: 2012-07-12 12:28:50
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4ffe77cd$0$1304$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sam sobie zaprzeczasz... Był XX finał w 2012 roku, orkiestra zaczęła grać
    > w 1991 roku, natomiast Ty pisałeś o 1998 roku, a nie o czasie komuny...

    PEŁNY CYTAT Z ENCYKLOPEDI:
    "Fundacja ta została założona w Warszawie 2 marca 1993 przez Jerzego
    Owsiaka, Lidię Niedźwiedzką-Owsiak, Bohdana Maruszewskiego, Piotra
    Burczyńskiego, Pawła Januszewicza, Waltera Chełstowskiego oraz Beatę Bethke.
    Pierwotnie akcja została zapoczątkowana przez magazyn BRUM TOP - piątkową
    audycję programu III PR prowadzoną przez Jerzego Owsiaka - spontaniczne
    datki przesyłane w kopertach i przekazami trafiły za pośrednictwem Owsiaka i
    PR na rzecz dzieci z wrodzonymi wadami serca[3]. Pomysł założenia fundacji
    zrodził się po udanej akcji zbierania pieniędzy dnia 3 stycznia 1993,
    zapoczątkowanej przez Owsiaka w muzycznym programie emitowanym przez drugi
    kanał Polskiej Telewizji (TVP2) pt. "Róbta co chceta", znanym również pod
    nazwą "Kręcioła"[4].
    Pieniądze zbierano dla Oddziału Kardiochirurgii Dziecięcej w Centrum Zdrowia
    Dziecka w Warszawie. Uwieńczeniem tego happeningu był finał całej akcji,
    zorganizowany w studiu TVP2 w Warszawie i wyemitowany przez tę stację 3
    stycznia 1993. Podczas pierwszego finału zebrano ponad 1,5 mln dolarów, co
    przeszło najśmielsze oczekiwania organizatorów. Dzięki zebranym pieniądzom
    Jerzy Owsiak, z później założoną Fundacją, mógł zakupić potrzebny sprzęt nie
    tylko dla Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, ale także dla 10 oddziałów
    Kardiochirurgi Dziecięcej w Polsce."

    I faktycznie pomyliłem sie podając rok 2003 a nie 1993. I to jedyna moja
    pomyłka. Nie pisze o komunie w roku 1998 bo wtedy już od 10 lat komuny nie
    było. Nie zmienia to jednak faktu że za komuny kolejek do przychodni i
    szpitali nie było, jak również do czasu reformy w 1998 r też kolejek nie
    było. Potwierdzają to również postulaty w 1998 r gdzie nie ma wogóle mowy o
    kolejkach lecz o zniesieniu rejonizacji i pieniądzach idących za pacjentem.
    W tym celu wymyślono kasy chorych.

    A wogóle to kompletna bzdura twierdzenie że WOŚP grała w celu zmiejszenia
    kolejek w służbie zdrowia, tylko powtarzasz slogany niektórych chorych z
    nienawiści ludzi.

    > To przejrzyj sobie historię dokładniej, czego domagali się ludzie, a na co
    > postanowił wydać pieniądze Owsiak ze swoją ekipą po pierwszym finale.
    > Dodatkowo pisałeś o 1998 roku.

    No własnie (patrz wyżej cytat z encyklopedi) oraz zacznij od 21 postulatów
    strajkowych Solidarnosci w 1980r, niestety nie ma tam nic na temat
    zmiejszenia lub zniesienia kolejek do lekarzy i szpitali. Dlaczego? No bo
    kolejek nie było i jest na to miliony żyjących jeszcze świadków.

    Nie da się sfałszować histori choć jest wielu ludzi którzy dążą do tego
    oczywiście we własnym prywatnym interesie. Pewnie sumienie im spać nie
    daje.;)