PracaGrupypl.praca.dyskusjestaż podczas studiów- gdzie? › Re: staż podczas studiów- gdzie?
  • Data: 2003-10-21 21:09:44
    Temat: Re: staż podczas studiów- gdzie?
    Od: "Kamil" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na pozatek zla wiadomosc - jesli masz wolne tylko piatki, to ze stazu nic
    nie bedzie. Nie slyszalem jeszcze nigdy, zeby od stazysty wymagali raptem
    jednego dnia. trzy razy w tygodniu, albo codziennie na 4 godzinki to chyba
    minimum....

    Gdzie szukac? Fatalne pytanie jak na przyszla pania od Ha-eRow... Skutecznie
    zniecheilas mnie do narybku w branzy... (mowie jako starszy kolega po fachu)
    Bo skoro juz ten obszar Cie interesuje to wstyd tego nie wiedziec (powinnas
    byc pierwsza, a niestety sporo podobnych), zwlaszcza ze dobry HaeRowiec
    musi miec szeroko wiedze o roznych sektorach rynku pracy, obowiazkach na
    roznych stanowiskach i profilach kandydatow (od asystentki asystentki po
    CEO). Nie wazne ze sam nie jest np ksiegowym - rozmawiac o bilansie powinien
    umiec (na szczescie nie musi go umiec sporzadzac).

    A skad masz to wiedziec jesli jeszcze studiujesz? Najlepsza uczelnia Cie
    tego nie nauczy. Pracodawca? to bedzie trwalo latami, a i tak nie wszyscy
    dadza Ci szanse. To najlepszy czas zeby zaczac sie wkrecac i orientowac w
    tajniki biznesu do pewnego stopnia samodzielnie. Dopiero reszte zalatwi
    doswiadczenie. Moze troche inicjatywy wlasnej i aktywnosci w dzialaniu????

    Ps. Polecam od dzis codzienna lekture dziennikow i gazet o tematyce biznesu
    i ekonomii, wdawnictwa branzowe
    Ps2. Gdybys za pol roku nadal nie wiedziala, gdzie szukac:
    - Ksiazka Telefoniczna/ Panorama firm i telefon ewentualnie email.
    - jobpilot.pl, pracuj.pl, hrk.pl, jobs.pl