PracaGrupypl.praca.dyskusjesprawa › Re: sprawa
  • Data: 2005-05-22 12:04:45
    Temat: Re: sprawa
    Od: "Łukasz Prokulski" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    piotrek2k <a...@w...pl> popełnił(a) co następuje:
    > Jestem nowy na grupie, i juz od samego poczatku mam 2 powazne sprawy
    > Dostalem prace na stanowisku zarzadzajacym, czyli kierownik. Bylo by
    > wszystko OK, gdyby nie fakt ze w tym zakladzie nie bylo nigdy
    > kierownika, o osoby tam pracujace mogły by być moimi rodzicami.I tu
    > nasuwa sie pytanie, jak mam sie zachowac w pierwszym dniu pracy, aby
    > niczego nie popsuc, nie zlamac zasad ktore tam panuja (ja nie znam
    > tych zasad), zeby nasza wspolpraca ukladala sie pomyslnie.

    Ja osobiście porozmawiałbym z każdym z pracowników. Jak im się pracuje, a
    jaki sposób, co im pasuje a co nie i taki tam wywiad. Teoretyzuję - sam
    mógłbym być na Twoim miejscu i miałym identyczne dylematy! Ale wydaje mi
    się, że podchodząc w pierwszym dniu do ludzi ciepło i z sympatią, a przede
    wszystkim z chęcią wysłuchania ich uwag dużo zyskasz w ich oczach. Staraj
    się też nie zmieniać (przynajmniej nie gwałtownie) sposobu ich pracy w
    przyszłości. Takie początkowe rozeznanie na pewno nie zaszkodzi.

    Łukasz

    --
    lukasz [at] prokulski [dot] net foobar |>
    http://www.prokulski.net Porcupine Tree