eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjesprawa › Re: sprawa
  • Data: 2005-05-22 14:15:18
    Temat: Re: sprawa
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:op.sq6estyl66u498@blaster...
    > Dnia Sun, 22 May 2005 14:05:39 +0200, Daniel Rogas Roginski
    > <r...@N...pl> napisał:
    >
    >
    >> Nie miales na uczelni o takiej sytuacji?
    >>
    >
    > O, to ciekawe. Co mowią podręczniki?
    >

    Klada nacisk na komunikacje. Streszczam luzno odpowiedni rozdzial z
    800-stronicowej kobyly: Dla skutecznosci dzialania kierownika jest
    najwazniejsze, zeby posiadal wszystkie informacje wazne dla jego
    postepowania i podejmowania decyzji. Wiele informacji krazy w nieoficjalnym
    obiegu i bywaja to informacje o wielkiej wadze, szczegolnie dotyczace bledow
    popelnianych przez kierownictwo powodujacych negatywne efekty na odcinku
    "operacyjnym", dlatego dostep do wszystkich informacji moze byc trudny
    szczegolnie dla osoby nowej, ktora przyszla do firmy z zewnatrz na
    stanowisko kierownicze (dystans w hierarchii dla wielu jest przeszkoda w
    szczerej wymianie opinii, pracownik szeregowy jest wciagany w obieg dosc
    szybko).

    Mozna sie wlaczyc w nieoficjalny obieg albo przekierowac informacje z
    nieoficjalnego obiegu do oficjalnego, czyli bawic sie w refomowanie metod
    komunikacji, udostepniac pracownikom jej nowe kanaly.

    Ale z tego calego paplania wynika w kazdej wersji i tak jedno - ze trzeba
    rozmawiac, byc takim, zeby ludzie nie bali sie powiedziec, ze sa z czegos
    niezadowoleni lub ze cos nie idzie dobrze i jest zagrozone i wymaga podjecia
    dzialan naprawczych itd.

    I.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1