PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-17 12:31:21
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    news:dj04si$aeb$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:dj03il$rlt$1@nemesis.news.tpi.pl Immona

    > Eee tam... Statystyka jako taka niczego obalić nie może i z założenia
    > obarczona jest błędem. Zawsze można podważyć wiarygodność metody zbierania
    > danych (np. losowo wybrana reprezentatywna grupa 1044 osób ;)), nie mówiąc
    > jałowych dyskusjach nt. interpretacji wyników.

    > Każda statystyka jest manipulowalna, mniej czy bardziej.

    Ja rozumiem, ze mozna miec uzasadnione watpliwosci co do danych uzyskanych
    metoda ankietowa. Ale powiedz mi, czy w takie dane jak srednia placa "na
    bialo" w gospodarce (obliczona na podstawie zeznan podatkowych lub ZUSow z
    calego kraju) czy ilosc podlaczonych linii telefonicznych na podstawie
    podpartych umowami danych od roznych operatorow tez sa dla Ciebie watpliwe?
    A jesli tak, to gdzie i w jaki sposob moga wystapic tu wedlug Ciebie
    zaburzenia?

    I.