PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-17 11:56:38
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    news:dj034l$8dk$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:divkh7$6qu$1@atlantis.news.tpi.pl Immona

    > Mam takie skrzywienie, ale nie miejsce tu gadać o moich fobiach. ;)
    > A w ogóle, to gdzieś już pisałem, że statystyka jest jak latarnia dla
    > pijanego - nieczego nie oświetla a służy wyłącznie do podparcia.
    > Często bywa narzędziem manipulacji. No i zabić jednego człowieka to mord,
    > ukatrupić miliony to statystyka.
    > Krótko mówiąc nie wierzę statystykom.

    Masz uraz czlowieka, ktoremu dane statystyczne za czesto obalaly
    argumentacje? ;)

    Fakt, ze roznymi danymi da sie manipulowac, ale akurat dane takie jak PKB sa
    dosc slabo manipulowalne. Istnieje co najwyzej niebezpieczenstwo ich zlego
    policzenia tam, gdzie administracja panstwowa jest slaba, ale to dotyczy
    nisko rozwinietych krajow afrykanskich itp.

    I.