PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 10:01:10
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: fabio <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dior3u$a97$1@dami.com.pl>, m...@x...com says...

    > teraz tez nie sa sklonni zatrudniac bo jedyne co oferuja w
    > ogloszeniach o prace to chore wymagania, oni szukaja w jednym
    > czlowieku kogos od wszystkiego,

    Powiedz mi lepiej - czy Ty w ogole widzisz dla siebie jakies
    perspektywy? Bo na razie ciagle czytam narzekania, jak to zle i jak
    wiele klod pod nogi wszyscy Ci rzucaja, jak to Ci wszyscy uniemozliwiaja
    podjecie pracy i jakie przykrosci masz w swoim zyciu.

    > a co do tych kwot co podalas to wiem
    > jak to jest z tymi kosztami ale skoro pracodawcy tak licza na zysk juz
    > teraz zaraz to chyba ich stac ??

    To, ze kogos na cos stac, to jest wynik jego pracy. Nie oznacza to, ze
    powinien oddawac coraz wiecej na tych, ktorzy nie pracuja i ktorzy nie
    ponosza zadnego wysilku, aby zarobic pieniadze. Komuna sie skonczyla.

    ..:: fabio