PracaGrupypl.praca.dyskusjerzucenie pracy › Re: rzucenie pracy
  • Data: 2005-08-29 05:56:24
    Temat: Re: rzucenie pracy
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: The Unemployed [Sun, 28 Aug 2005 22:00:16 +0200]:

    > Zatrudniam się jako szambonurek bo potrzebuje pracy,
    > dostaje umowę na 2 lata, po tygodniu otrzymuje super
    > oferte pracy, ale jestem związany z gów.... a okres
    > wypowiedzenia trwa.

    Ojesus, ale o co Ci w zasadzie chodzi? Pytasz czy mozesz?
    No pewnie ze mozesz, nikt Cie wolami do firmy nie zaciagnie
    przeciez ani Policja nie poszczuje. Wolny czlowiek jestes.
    Ino rowniez dorosly, wiec sie nie zdziw jak ktos Cie kiedys
    tak samo potraktuje i albo nie zatrudni w ogole bo uzna zes
    niepowazny czlowiek, albo z dnia na dzien zostawi, pardon,
    wlasnie w tym gownie.

    Kira