PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy o prace › Re: rozwiazanie umowy o prace
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwiazanie umowy o prace
    Date: Tue, 16 Jul 2002 17:21:46 GMT

    Pięknego dnia Tue, 16 Jul 2002 18:46:36 +0200, "mafox"
    <m...@i...pl> zakodował:

    >1.W jaki sposob moge wypowiedziec lub rozwiazac umowe o prace i...ile
    >jeszcze bede musial pracowac w tej firmie po wypowiedzeniu umowy?

    Składasz wypowiedzenie i czekasz do końca _następnego_ miesiąca -
    wtedy upływa termin wypowiedzenia, albo...

    >2. Czy jezeli mam nie podpisana umowe o prace to tak jakby jej nie bylo i
    >moge po prostu zrezygnowac???

    Stosunek pracy powstał wraz z rozpoczęciem przez Ciebie świadczenia
    pracy. Pracodawca miał jednak obowiązek potwierdzić warunki umowy na
    piśmie w ciągu 7 dni. Coś mi się zdaje, że nie spełniając tego wymogu,
    naruszył podstawowe obowiązki pracodawcy i można rozwiązać umowę od
    zaraz z winy pracodawcy i jeszcze dostać odszkodowanie (zadzwoń do
    PIP, czy to podpada pod podstawowe obowiązki pracodawcy IMO tak, ale
    głowy nie dam).

    >(Jednak juz pobralem i podpisalem wyplate za 1 miesiac od momentu kiedy
    >powinna byc podpisana umowa o prace na czas nieokreslony)

    Była w terminie? Jak nie, to patrz topic "brak wynagrodzenia -
    zerwanie umowy ?". Masz tam też więcej o rozwiązywaniu umowy z winy
    pracodawcy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775