PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy na czas określony › Re: rozwiązanie umowy na czas określony
  • Data: 2002-06-10 20:36:33
    Temat: Re: rozwiązanie umowy na czas określony
    Od: "Jag" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał

    : > Mam umowę na czas trwania określonej pracy. Czy mogę taką umowę
    : > wypowiedzieć.
    : >
    : >
    : Znajomi mają podobny problem, ale w drugą stronę. Umowę na czas określony
    (trzy
    : lata) wypowiedzieli im z dwoma tygodniami okresu wypowiedzenia.
    : Kodeks pracy określa, że strony mogą wyszczególnić dwutygodniowy okres
    : wypowiedzenia przy umowie na czas określony. Mi się wydaje, że
    wypowiedzieć
    : takiej umowy NIE można, jeżeli nie jest określony sposób i tryb
    wypowiedzenia w
    : samej umowie. Ale jakiś sposób wypowiedzenia powinien obowiązywać, chyba z
    : innych przepisów

    Takiej umowy nie można wypowiedzieć. Mozna ją rozwiązać za wzajemnym
    porozumieniem stron.

    --
    Pozdrowienia
    Jag