PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie .... najlepsze › Re: rozwiązanie .... najlepsze
  • Data: 2003-07-07 21:54:57
    Temat: Re: rozwiązanie .... najlepsze
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Tadeusz Janiszewski" <t...@s...pl> writes:

    > A coz to za wybitnej klasy bussinesman, ktory wymienia cala zaloge?
    > Dla mnie to wrecz wysadzenie firmy w powietrze.

    zadna nowosc. czasami sie w usa (i zaloze sie, ze gdzie indziej tez)
    tak robi.

    zwlaszcza w wypadkach, gdy dzial maly (20-30 osob), ludzie ze soba
    pracowali bardzo dlugo, lacza ich nie tylko wiezy zawodowe a firma
    np. zmienila wlasciciela i profil dzialania nieco.

    latwiej wtedy zwolnic caly dzial, razem z managerem i zatrudnic nowego
    - niech zatrudnia ludzi od poczatku i tworzy zespol pod siebie, niz
    pracowac na to, zeby ludzie pracujacy zmienili poglady, nawyki,
    sposob pracy etc.

    czasami miewa to po prostu uzasadnienie i tak sie robi.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net