PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifik. w innym mieście › Re: rozmowa kwalifik. w innym mieście
  • Data: 2003-08-20 15:11:25
    Temat: Re: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cyberfosfor wrote:
    > Jak dla mnie jednak kadrowcy powinni ruszyc tylek, wziac delegacje,
    > wynajac salke - przeciaz sami traca mase potencjalnych dobrych
    > kandydatow, bo w sumie to malo kto pojedzie kawal drogi,
    Jesli woli siedziec na zasilku niz wydac kase na podroz i sprobowac sil w
    rozmowie kwalifikacyjnej to prosze bardzo.
    Skonczyly sie czasy, ze przychodzil urzedas i informowal, ze za rogiem w
    fabryce mamy dla Pana prace. Chcesz pracowac to sie poswiec od poczatku a
    poczatek to wlasnie szukanie...

    Maniek
    GG: 2220373