PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo › Re: przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo
  • Data: 2008-11-22 08:27:37
    Temat: Re: przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > Ale to nie jest normalna publiczna grupa dyskusyjna. To grupa o
    > charakterze ogłoszeniowym.

    O tym właśnie mowa, że to mogłaby być normalna grupa a nie słup ogłoszeniowy

    > Ależ nikt nie broni komentować. Tutaj albo prywatnie na maila
    > ogłoszeniodawcy.

    Nie rozumiesz. Komentuje się po to, by ktoś inny mógł z tego skorzystać. Nie ma sensu
    wysyłać emailem odpowiedzi o których pisałem. Nie ma sensu wysyłać ich tutaj, bo ktoś
    musi czytać tę grupę by dostrzec komentarz dotyczący ogłoszenie na innej.
    Umieszczenie komentarza na tamtej grupie daje o wiele większą szansę, że ktoś z niego
    skorzysta. Można też umieścić odnośnik do dyskusji na tej, no ale trzeba mieć taką
    możliwość.