PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo › Re: przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo
  • Data: 2008-11-22 09:10:09
    Temat: Re: przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl>

    > Mam wrażenie, że duża część ogłoszeniodawców nie ma pojęcia o tym jak się
    > profesjonalnie za to wziąć. I niekiedy nawet ciekawe oferty nikną w tłumie
    > "dynamicznie rozwijających się firm" z ofertą "atrakcyjnych wynagrodzeń".

    No dobrze, ale to akurat argument za tym by było publicznie, by inni ogłoszeniodawcy
    też mogli przeczytać. Generalnie niedyskusyjne grupy dyskusyjne to paranoja jest.

    > Ale fakt, tamta grupa nie od dyskusji jest i tego nie podważam, to była
    > tylko taka moja luźna dywagacja.

    Kiedy jest. Oferta może i powinna podlegać dyskusji. Kwestia bardziej by nie było tam
    zwykłego spamu a nie tego, że ktoś sobie odpowie. Zresztą ...
    news:alt.pl.praca.oferowana doskonale pokazuje, że zasadniczo nie ma problemu
    dyskusji