PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo › Re: przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo
  • Data: 2008-11-22 08:52:49
    Temat: Re: przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 22 Nov 2008 08:20:55 +0100, Noe Bat napisał(a):

    > Po co komu dyskusja na temat formy ogłoszenia ???

    Mam wrażenie, że duża część ogłoszeniodawców nie ma pojęcia o tym jak się
    profesjonalnie za to wziąć. I niekiedy nawet ciekawe oferty nikną w tłumie
    "dynamicznie rozwijających się firm" z ofertą "atrakcyjnych wynagrodzeń".

    Ale fakt, tamta grupa nie od dyskusji jest i tego nie podważam, to była
    tylko taka moja luźna dywagacja.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net