PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedstwiciel medyczny/farmaceutyczny › Re: przedstwiciel medyczny/farmaceutyczny
    From: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przedstwiciel medyczny/farmaceutyczny
    Date: Sun, 7 Jul 2002 11:51:34 +0200

    "AWoj" <a...@o...lublin.pl> wrote in message
    news:3D28C414.9000008@ok.lublin.pl...
    > Czy móg?by mi kto? kto pracuje lub pracowa? na takim stanowisku podaae
    > zalety i wady takiej pracy? Po prostu jak to jest?

    Jak to zwykle bywa nie pytany wstaje do odpowiedzi :)

    Czy jestes repem farmaceutycznym, czy materialow budowlanych, oponiarskim
    czy jakim kolwiek innym za kazdym razem jestes jedynie
    - kurwa na zawolanie.
    - Klient twoj pan, wozisz go na przyjecia i bawisz rozmowa, wysluchujesz
    chorych opini i sie z nimi zgadzasz.
    - W domu, jesli jestes poczatkujaca zwykle bywasz gosciem. Z czasem gdy
    dwoni szef nauczysz sie udawac brzuchem warkot samochodu, rozmawiajac w tym
    czasie z szefem z domowych pieleszy (ale to z czasem, nie zapomnij
    dzieciarni zamkanc w kiblu i wylaczyc TV z telenowela).
    - Owiedzasz go (klienta) i dajesz (prezenty).
    - Jesli cos kupili i nie zaplacili to robisz za windykatora, dopraszajac sie
    w nieskonczonosc o kase.
    - Wysluchujesz niekonczacychj sie uwga reklamacyjnych (bzdurnych i
    bezpodstawnych).
    - Masz takze zwykle sluzbowa bryke i komore, dla was lepszych repow zwykle
    sa takze inne gadzety typu notebook i palm (ale doposazona tak musisz ladnie
    za pomoca jakiegos CRM raportowac kiedy ile razy i jak dalas (prezent,
    reklamowke itp. Niedoposarzona zrobisz te raporty papierowo)
    - Dodatkowo zwykle (w lepszych firmach) masz fundusz na ciuchy i (w wypadku
    kobiet kosmetyczke)
    - Dobra pensje uzalezniona jest od tego jak czesto dalas ;) co ma wedlug
    szefow firmy przekladac sie na wyniki sprzedazy.
    - A w centrali firmy cala reszta zalogi nienawidzi Cie i zazdrosci, ty sie
    zaskorupisz i uwazasz ze pozycja i przyszlosc firmy zalezy jedynie od Ciebie
    (was repow).

    A na koncu to bydle (klient) kupi produkty konurencji

    Moim zdaniem praca na zrobienie kasy dla osoby bez rodziny lubiacej
    podrozowac na 2, gora 3 lata jest OK. W tym czasie zgrabnie wygryzasz
    jednego z kierownik regionalnych biur sprzedazy, wskakujac na to miejsce.
    Przywileje repa zostaja, tyle ze kase ma wieksza i mniej obowiazkow. Po
    kolejnym roku, dwoch wygryzasz prezesa firmy, lub przynajmniej dyrektora
    handlowego.

    Pozdr.
    Beny