PracaGrupypl.praca.dyskusje[prośba o komentarz] list motywacyjny i CV dla przedstawiciela handlowego › Re: [prośba o komentarz] list motywacyjny - trochę OT :)
  • Data: 2005-10-24 13:56:47
    Temat: Re: [prośba o komentarz] list motywacyjny - trochę OT :)
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
    news:djfja6$okv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wiele osob zywi przekonanie, ze trzeba w ten sztuczny sposob pisac. Wynika
    > to w jakims stopniu z zaadaptowania wzorcow korporacyjnych w polskich
    > podrecznikach i poradnikach. Typowy wzorzec listu motywacyjnego, ktory
    krazy
    > w "przestrzeni informacyjnej" to list majacy sens przy aplikowaniu do
    > korporacji, w ktorej chce sie biec w wyscigu, robic kariere, oddac duza
    > czesc zycia, a autentycznym marzeniem kandydata jest wlasnie taki sukces:
    > prestiz, pieniadze i zycie pelne wydarzen. Zas firma nalezy do
    > umozliwiajacych to.

    W życiu nie spotkałem w żadnej korporacji takich ludzi. No może w jednej -
    pewnym banku z siedzibą w wielkopolsce. Tam spotkałem automaty a nie ludzi.
    Ale w pozostałych przypadkach...
    Na ogół właśnie zatrudnia się tych normalnych, świeżych, ludzkich... Dopiero
    potem robi im się bruzdy na korze i indoktrynuje.

    A swoją drogą, to dziwne, jak często osoby inteligentne wykonują odmóżdżone
    czynności (np. pisanie listu pod sztampę), bo tak powinno być, bo cv ma mieć
    2 strony, bo ktoś mądry coś powiedział. Eeeeee taaaaam.

    > Idealistyczne "ludzkie" podejscie szybko Ci przejdzie, gdy sie zetkniesz z
    > dostateczna iloscia kandydatow beznadziejnych, kontakt z ktorymi jest
    > meczacy.

    Czy ja wiem, mnie nie przeszło :)
    Chyba że nic o tym nie wiem.
    pozdr.