PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca - zwiazki zawodowe › Re: pracodawca - zwiazki zawodowe
  • Data: 2006-08-08 15:07:15
    Temat: Re: pracodawca - zwiazki zawodowe
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dupa jasiu. W watku podany zostal art. 25 Ustawy o zwiazkach zawodowych.
    >
    > Art. 31 tejze ustawy jest jeszczce ciekawszy.

    Owszem ale myslalam, ze autor watku wie o tym, ze Pracodawca ma obowiazek
    zwolnic ze swiadczenia pracy pracownika w przypadku koniecznosci pelnienia
    pewnych funkcji - to wynika z KP. Natomiast nic mi niewiadomo o tym, by
    firma miala obowiazek zwracac koszty np za bilety na wyjazd w zwiazku z
    pelnienie funkcji zwiazkowych.