PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca a kategoria wojskowa › Re: pracodawca a kategoria wojskowa
  • Data: 2007-09-05 06:05:02
    Temat: Re: pracodawca a kategoria wojskowa
    Od: Herakles <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    moj_kawalek_podlogi wrote:

    > Mam kategorie D i nie posiadam jakichś widocznych objawów kalectwa. Czy
    > pracodawca ma prawo pytać z jakiego powodu przyznano mi tę kategorię? w
    > dokumentach wpisuje: uregulowany stosunek do służby wojskowej.

    He, to jeszcze nic! Ja mam E, a zdrów jestem. Walczyłem, bo z początku dali
    mi A.

    W każdym razie jak dotąd w życiu mam z tego same profity. Moi koledzy
    pieprzą się w bankach z jakimiś wpisami do rezerwy(niektórym nie chcą
    wpisać i każą czekać po roku), niektórzy nie skończyli jeszcze studiów i o
    kredycie mogą sobie jedynie pomarzyć, a niektórych wywalili ze szkoły i
    poszli w kamasze. Kiepsko im się teraz żyje, chociaż mówią, że było fajnie.

    A w pracy wpisałem tylko na kwestionariuszu osobowym, że uregulowany, numer
    książeczki wojskowej adres WKU i wsio. A jak mnie ktoś spyta, to powiem, że
    mam E bo jestem sprytny.