PracaGrupypl.praca.dyskusjepotrzebuje pomocy kogoś z HR › Re: potrzebuje pomocy kogoś z HR
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: potrzebuje pomocy kogoś z HR
    Date: Fri, 29 Nov 2002 12:39:53 +0100

    Wydaje mi sie że nie jest to tyle kwestia złego napisania CV i listu
    motywacyjnego, ile problem dużej ilości napływu tych dokumentów.
    Z tego co zauważam istnieje taki głód na rynku pracy, że wiele CV przepada i
    nie jest nawet czytanych, to mi powiedziała osoba z HR w dużym banku. Sam
    zresztą rok temu jak szukałem pracy to byłem zapraszany jeszce na roznowy,
    obecnie na 30 wysłanych CV mam szansę być zaproszonym co jeszcze rok temu na
    10 wysłanych byłem proszony na rozmowę.
    Sam chciałbym aby ktos sprawdził teżmoje CV, więc dołaczam się do
    przedrozmówcy czy jest ktoś na grupie kto przyjmnie nasze dokumenty
    przeczytać i przytoczy ewentualne sugestie co do zmian ?

    Pozdrawiam
    Wrangler