PracaGrupypl.praca.dyskusjeportfolio z dotychczasowym doświadczeniem, co to jest ? › Re: portfolio z dotychczasowym doświadczeniem, co to jest ?
    From: "vorest" <v...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: portfolio z dotychczasowym doświadczeniem, co to jest ?
    Date: Fri, 28 Jan 2005 16:57:35 GMT

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ctdqbk$33b$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakbyś powiedziało, na jakie to ma być stanowisko, to byłoby trochę
    > łatwiej -
    > portfolia projektanta chlewików, copywritera, grafika i testera
    > prezerwatyw
    > mogą się nieco od siebie różnić.

    Sorry, zpomnialem dodac o jkaie stanowisko chodzi:p
    Chodzi o stanowisko Informatyka/HelpDesk
    Pierwsze co zrobilem to zaczolem od googli ale tam sa same portfolian
    grafikow, fotografow itp.
    Ogolnie wiem co to jest portfolio i gdybym byl graifikim albo fotografem
    to nie mial bym problemu ale nie mam pojecia co ja mam tam umiescic.