PracaGrupypl.praca.dyskusjeplaca minimalna a budzet panstwa › Re: placa minimalna a budzet panstwa
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: placa minimalna a budzet panstwa
    Date: Sun, 9 Sep 2007 13:07:23 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 8 Sep 2007 17:03:35 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <fbudkn$r3b$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:fbtrvq$fke$2@news.lublin.pl Pe.Ka <c...@t...cy>
    > pisze:

    [ ... ]
    > Nie bawię się w politykierstwo; brzydzę się.

    No tu jest ładne przeciwstawienie twardym faktom emocji.

    > Nooo, to już chyba starczy...
    > Socjalistyczny wymysł w krajach, w których socjalizmu nigdy nie było.
    > Słuchaj, ja cię zaczynam podejrzewać o - wybacz - korwinizm...

    Tutaj natomiast widać wyraźnie - totalny brak argumentów u Jacusia
    powoduje użycie słowa klucz - korwinizm, co ma zamknąć dyskusję przez
    wykluczenie dyskutanta z kręgu osób z którymi mozna dyskutować jako
    korwinisty.
    Można i tak, tylko to dośc dziecinne.

    > Przecież wystarczy sprawdzić, poczytać. I nie chodzi tylko o powszechność,
    > ale i o to gdzie to rozwiązanie jest stosowane.

    A jakby tutaj poprosić o przykłady pozytywnego wpływu płacy minimalnej,
    Jacuś powie, że nie jest ekonomistą. Miliardy much i te sprawy.
    Zupełnie podobnie jest z podatkiem liniowym.

    ja czyli jakub
    Revoke.