PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana?? › Re: pl.praca.oferowana??
  • Data: 2004-07-08 12:48:04
    Temat: Re: pl.praca.oferowana??
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Tak mi sie jakos wydaje, ze te 20% bez spamtrapow to ci, ktorzy maja
    > niewlasciwie ustawione kodowanie itp.

    Raczej nie. Ci z reguły mają wszystko poprawnie (z przejrzenia ppo z dwóch
    ostatnich dni).

    > spamtrap wstawia raczej ktos czesciej goszczacy na newsach.

    Otóż nie. W tej chwili sporo bramek wstawia spamtrafy (a także userzy,
    których bardzo wielu potrafi wpisać we From _cokolwiek_)

    > Czyli FAQ a zwlaszcza link do formularza trafiaslby do tych 20%
    > najbardziej go potrzebujacych

    Jeśli ktoś wysyła ogłoszenie na grupę, to czyta ją chyba także i widzi
    informację o FAQ, prawda?
    IMHO nie ma sensu. Jak ktoś się uprze i napisze odpowiedni automat (te
    działające na innych grupach niezbyt się sprawdzą), to można takie
    informowanie uruchomić.
    Jak na razie jednak kończyło się z reguły na propozycjach - weźcie i
    zróbcie, weźcie i zmieńcie itp.

    --
    Przemysław Maciuszko