PracaGrupypl.praca.dyskusjepierwsza praca - uzyskanie NIP › Re: pierwsza praca - uzyskanie NIP
    From: Bernadeta <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pierwsza praca - uzyskanie NIP
    Date: Tue, 15 Feb 2005 15:02:45 +0100
    Sender: b...@v...pl@xdsl-4503.wroclaw.dialog.net.pl

    Użytkownik Fotech napisał:

    > jesli we wniosku napisala swoj adres w Wawie, to to mzoe tak skutkowac, jesli zas
    podala adres w miejscu zamieszkania, to musza ja obsluzyc tam, jednak taki wniosek
    przy pierwszekj pracy sklada Pracodawca ! bez jego pieczesci NIP-u sie nei dostanie.
    Co osobiscie wydaje mi sie idiotyczne.

    > Wojtek
    NIP otrzyma tylko i wyłącznie w Urzędzie Skarbowym odpowiednim dla Jej
    miejsca zameldowania. Potem oni to odsyłają do Warszawy i czeka sie dwa,
    trzy tygodnie - jak ma znajomości to wydadzą wcześniej.
    pozdrawiam,
    Bernadeta