PracaGrupypl.praca.dyskusjepiedziesiatka › Re: piedziesiatka
    From: Ris <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: piedziesiatka
    Date: Mon, 16 Jul 2007 10:07:49 -0000

    On 16 Lip, 12:01, Immona <c...@n...gmailu> wrote:

    > Jako programista moglbys sobie przynajmniej poprawnie skonfigurowac
    > polskie literki, jesli ich uzywasz.
    To nie moja wina :) Przesiadłem się Thunderbirda, którego używam od
    wersji 0.4 jak nazywał się Kurier Poczty na google.com i takie kwiatki
    się dzieją :)

    > A poza tym masz racje - zjawisko dyskryminacji wiekowej w Polsce wynika
    > wlasnie z tego, ze w PRLu branzy jako takiej nie bylo. Nie ma w PL ludzi
    > z rzeczywistym 20-letnim doswiadczeniem w programowaniu w komercyjnych
    > projektach. A jesli starszy nie goruje nad mlodszym doswiadczeniem, to
    > trudno mu konkurowac, bo akurat cechy takie jak elastycznosc, zdolnosc
    > do szybkiego uczenia sie, kreatywnosc, szybkosc myslenia itd. z wiekiem
    > maleja (sa wyjatki, ale statystycznej wiekszosci to dotyczy) i to, co
    > rownowazy ten ubytek i to z nadmiarem, to wlasnie doswiadczenie.

    Osobiście wolę współpracować/zatrudnić kogoś kto ma 40 lat z tego z 10
    programował niż kogoś kto ma poniżej 30 z małym doświadczeniem. Choćby
    nie wiem jak bystry był. Po prostu ten drugi przypadek będzie
    przerabiał błędy wieku dziecięcego, czego ten pierwszy nie zrobi :)

    Mam nadzieję, że tym razem nie zje literek.

    --
    Robert Sajdok (Ris)