PracaGrupypl.praca.dyskusjepiedziesiatka › Re: piedziesiatka
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: piedziesiatka
    Date: Mon, 16 Jul 2007 22:01:48 +1200

    Ris wrote:

    > Nale spojrze na rynek ameryka ski bo w Polsce 20 lat temu by PRL i
    > programistów nie by o :) Przegl daj c takie zasoby w sieci jak
    > www.theserverside.net, codeproject.com czy cho by zespó pisz cy
    > windows mobile. Wida , e ludzie Ci raczej 20-latkami nie s .
    > Osobi cie dziwi mnie to zjawisko jakie wytworzy o si w Polsce na
    > temat wieku programistów. Kilka lat pracuje jako programista i mog
    > powiedzie , e czym kto jest m odszy tym jego wiedza jest mniejsza.

    Jako programista moglbys sobie przynajmniej poprawnie skonfigurowac
    polskie literki, jesli ich uzywasz.

    A poza tym masz racje - zjawisko dyskryminacji wiekowej w Polsce wynika
    wlasnie z tego, ze w PRLu branzy jako takiej nie bylo. Nie ma w PL ludzi
    z rzeczywistym 20-letnim doswiadczeniem w programowaniu w komercyjnych
    projektach. A jesli starszy nie goruje nad mlodszym doswiadczeniem, to
    trudno mu konkurowac, bo akurat cechy takie jak elastycznosc, zdolnosc
    do szybkiego uczenia sie, kreatywnosc, szybkosc myslenia itd. z wiekiem
    maleja (sa wyjatki, ale statystycznej wiekszosci to dotyczy) i to, co
    rownowazy ten ubytek i to z nadmiarem, to wlasnie doswiadczenie.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533