PracaGrupypl.praca.dyskusjeopinia o firmie gloport › Re: opinia o firmie gloport
  • Data: 2004-06-15 15:58:25
    Temat: Re: opinia o firmie gloport
    Od: "Elwood blues" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem niedawno na spotkaniu w firmie Gloport - zaprosił mnie znajomy - niejako
    miała to być fantastyczna możliwość dorobienia pieniędzy .... NIE DAJCIE SIĘ
    NA TO ZŁAPAĆ to jest straszny wał - 2 godziny prania mózgu jakimiś bzdetami
    a na końcu jak jesteś zainteresowany "współpracą" - to podpisujesz in blanco
    kwit na prawie 5.000,00 PLN !!!! Kwotę tą trzeba oczywiście zapłacić aby
    podjąć współpracę z tą wspaniałą firmą.

    STRZEŻCIE SIĘ JAK OGNIA !!!!

    jak masz więcej pytań to pisz na mój mail ...