PracaGrupypl.praca.dyskusje[off-topic]UWAGA! na tej grupie werbują scjentolodzy › Re: [off-topic]UWAGA! na tej grupie werbują scjentolodzy
    From: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [off-topic]UWAGA! na tej grupie werbują scjentolodzy
    Date: Sat, 15 Feb 2003 14:16:48 +0100

    "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl> wrote in message
    news:b2l3ct$li1$2@absinth.dialog.net.pl...

    > Mam na imię Mirek Zawiślan, studiowałem na Politechnice Wrocławskiej,
    > kierunek informatyka, z wyznania jestem katolikiem.

    A z przekonania? To ważne.

    > W ciągu ostatnich 2,5
    > roku byłem poddany manipulacji przez informatyka, który nazywał siebie
    moim
    > przyjacielem.

    Na czym polegała manipulacja?

    > Okazał się zawodowym psychoterapeutą.

    Zabrzmiało jak obelga, ale żadna praca nie hańbi.

    > Manipulowano moimi decyzjami, emocjami i probowano zmieniać moje
    > wartosci, np poprzez książkę "Obudź w sobie olbrzyma" scjentologa Anthony
    > Robinnsa.

    Tego jestem szczgólnie ciekawy. Jak mam rozpoznać manipulowanie moimi
    decyzjami i emocjami, by nie dać się zwerbować? Jak mam uchronić się przed
    lekturą olbrzyma?

    > Wypytywano się o zarobki w mojej rodzinie. Upraszam czytających tę
    > grupę bezrobotnych, samotnych, w trudnej sytuacji zyciowej o ostrożność.

    Wypytywanie zdarza się dość często w ankietach i promocjach telefonicznych,
    ale zazwyczaj wystarcza spuszczenie wypytującego na drzewo.

    > pracą. Informacje jak sie obronic przed ta sektą i jak ona działa mozna
    > znalezc na http://www.opoka.org.pl

    Ponoć owijanie się poniedziałkową Gazetą Wyborczą skutecznie chroni przed
    scjentologami, którzy nie mogą nawet patrzeć na ów dziennik.

    Tomek Z.