PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: oferta pracy

  • 1. Data: 2003-11-05 13:31:34
    Temat: Re: oferta pracy
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal <d...@n...org> wrote:

    > W związku z opieszałoscią moderatora pl.praca.oferowana zamieszczam tutaj
    > oferte pracy:

    Wyjaśnienia co do mojej rzekomej 'opieszałości' pojawiły się już w tym
    wątku. Polecam zapoznać się z nimi, a na przyszłość przemyśleć swoje
    pochopne wypowiedzi i rzekome zarzuty wobec moderatora.
    A ja powtórzę - do umieszczania ogłoszeń służy grupa pl.praca.oferowana

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-11-05 15:12:35
    Od: "Michal" <d...@n...org>

> [...]
    > pochopne wypowiedzi i rzekome zarzuty wobec moderatora.
    > A ja powtórzę - do umieszczania ogłoszeń służy grupa pl.praca.oferowana

    Panie Przemyslawie,
    Czy pomyslal Pan, ze osoba, ktora wysyla oferte nie jest informatykiem, ma
    program outlook i nic nie wie na temat jakiegos tam kodowania ? Poszly na
    grupe ogloszenia bez krzaczkow, mimo to nie zostaly umieszczone. Jest to
    bardzo nie w porzadku wobec tych, ktorzy szukaja pracy, zwlaszcza ze puszcza
    Pan ogloszenia, ktore sa naprawde niepowazne.
    Michal

  • 3. Data: 2003-11-05 15:17:19
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal <d...@n...org> wrote:

    > Czy pomyslal Pan, ze osoba, ktora wysyla oferte nie jest informatykiem, ma
    > program outlook i nic nie wie na temat jakiegos tam kodowania ? Poszly na

    Więc ta osoba może to napisać albo zapytać co konkretnie ma zrobić.

    > grupe ogloszenia bez krzaczkow, mimo to nie zostaly umieszczone. Jest to

    I owszem. Wszystkie ogłoszenia zawierały pliterki. I nie zawierały
    kodowania.

    > bardzo nie w porzadku wobec tych, ktorzy szukaja pracy, zwlaszcza ze puszcza
    > Pan ogloszenia, ktore sa naprawde niepowazne.

    Cóż. Ogłoszenie jest ogłoszeniem, prawda? A 'poważność', to rzecz względna.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-11-05 15:33:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal <d...@n...org> wrote:

    > Panie Przemyslawie,

    Jeszcze jedna uwaga. Pisząc do moderatora z pytaniem, warto pisać z
    _istniejącego_ konta. Ale po co tam pamiętać o takich detalach, prawda?
    Lepiej oskarżyć kogoś publicznie na grupie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-11-05 16:24:41
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal" <d...@n...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > program outlook i nic nie wie na temat jakiegos tam kodowania ? Poszly na
    > grupe ogloszenia bez krzaczkow, mimo to nie zostaly umieszczone.

    Prywatne listy też wysyłasz z "krzaczkami"?

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 6. Data: 2003-11-05 16:42:33
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Michal <d...@n...org> napisał(a):

    > Panie Przemyslawie,
    > Czy pomyslal Pan, ze osoba, ktora wysyla oferte nie jest informatykiem, ma
    > program outlook i nic nie wie na temat jakiegos tam kodowania ?

    Nie masz wrażenia, że wystawiasz fatalne świadectwo swojej firmy. Podobno
    firma informatyczna, a nic nie wie na temat "jakiegoś kodowania". Czy
    naprawdę kliknięcie w 2 czy 3 miejsca w outluku to jakaś kwadratura koła ?

  • 7. Data: 2003-11-05 17:00:15
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Michal napisał, Dnia 03-11-05 16:12:

    ,
    > Czy pomyslal Pan, ze osoba, ktora wysyla oferte nie jest informatykiem, ma
    > program outlook i nic nie wie na temat jakiegos tam kodowania ?

    ROTFL, czy ja już mogę się nazywać informatykiem, a może nawet programistą?
    Wiem jakie powinno być kodowanie i nie używam outlooka.
    Nie wiem, jak ludziom z branży, ale mnie ogłoszenie firmy informatycznej
    w której personalny/właściciel/asystentka/pracownik biurowy nie potrafi
    poprawnie skonfigurować outlooka, wydawałoby się śmieszne.

    Jest to
    > bardzo nie w porzadku wobec tych, ktorzy szukaja pracy, zwlaszcza ze puszcza
    > Pan ogloszenia, ktore sa naprawde niepowazne.

    Pomyślmy ... panie Michale, jeśli naprawdę ktoś jest Wam potrzebny, to
    go zatrudnicie tak, czy owak. I nie ma tu nic do rzeczy jak go
    znajdziecie, skoro musicie. Więc tłumaczenie własnej nieporadności,
    troską o bezrobotnych jest pewnym nadużyciem.

    pozdrawiam

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 8. Data: 2003-11-05 18:16:10
    Od: "deff" <d...@c...org>

> [...]
    > w której personalny/właściciel/asystentka/pracownik biurowy nie potrafi
    > poprawnie skonfigurować outlooka, wydawałoby się śmieszne.

    Sek w tym ze angielski outlook express wogole zlewa kodowanie :( niewazne
    jakie jest ustawione. (Prosze zobaczyc naglowek poprzednich moich
    wiadomosci). W normalnej poczcie koduje jak nalezy, wiec wczesniej nie
    widzialem problemu.
    Michal

  • 9. Data: 2003-11-05 19:41:22
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    deff wrote:
    > Sek w tym ze angielski outlook express wogole zlewa kodowanie :(

    Nie używaj.
    Jest wiele programów lepszych od Outluka
    a równie uniwersalnych i wygodnych.
    --
    ŁK

  • 10. Data: 2003-11-06 02:06:39
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 5 Nov 2003 16:12:35 +0100
    "Michal" <d...@n...org> wrote:

    > Panie Przemyslawie,
    > Czy pomyslal Pan, ze osoba, ktora wysyla oferte nie jest informatykiem, ma
    > program outlook i nic nie wie na temat jakiegos tam kodowania ? Poszly na

    no a czy ignorancja ma usprawiedliwiac wszystko?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun