PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: oferta pracy

  • 1. Data: 2003-11-05 13:29:48
    Temat: Re: oferta pracy
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Zorro <p...@p...onet.pl> wrote:

    > może więcej ofert tu przenieśmy bo
    > jak sam twierdzi "odpowiadający tylko przed Bogiem i historią" moderator coś
    > się ostatnio nie wyrabia

    Skąd ten wniosek?

    > do tej pory jestem w szoku po podaniu przez GW jego własnej statystyki 200
    > ofert dziennie :-D wpływających do moderatora

    Bo tyle ofert pojawia się w skrzynce u moderatora. I?

    > ale broń Boże żadnych pomówień, nic nikomu nie zarzucam
    > jestem świadomy że ani dawcy ani biorcy grosza za to nie płacą

    Pomijając już to, że coś gdzieś słyszałeś, ale nie za bardzo wiesz co, od
    kogo i o czym.

    A co do autora wątku - skoro ktoś nie potrafi zrozumieć treści FAQ, a raczej
    zrozumieć _kilku_ odpowiedzi moderatora w ciągu raptem 3h, wysyłając ciągle
    to samo niepoprawne technicznie ogłoszenie - to czegóż można się po takiej
    osobie spodziewać...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-11-05 15:03:48
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Skąd ten wniosek?

    Stąd że są dni kiedy nie ma żadnych postów na grupie?

    > Bo tyle ofert pojawia się w skrzynce u moderatora. I?

    ROTFL. Dla czytelników chyba ważne jest ile postów pojawia się na grupie a nie
    w skrzynce u moderatora albo w kanciapie u woźnego.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-11-05 15:16:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Konrad Inglot <k...@g...skasuj.to.pl> wrote:

    > Stąd że są dni kiedy nie ma żadnych postów na grupie?

    Jakiś dzień poza wczorajszym? Pomijając już fakt, że czasami nawet moderator
    może mieć dzień wolnego, prawda?

    > ROTFL. Dla czytelników chyba ważne jest ile postów pojawia się na grupie a nie
    > w skrzynce u moderatora albo w kanciapie u woźnego.

    Ale o co chodzi? Znaczy nie rozumiem czemu się czepiasz moderatora w temacie
    jakiegoś artykułu w GW?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-11-05 15:20:51
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Jakiś dzień poza wczorajszym? Pomijając już fakt, że czasami nawet moderator
    > może mieć dzień wolnego, prawda?

    Nie chce mi się szukać ale myślę że znalazłoby się. Nie żeby mi to
    przeszkadzało, po prostu się czepiam bo mam zły humor dziś :(

    > Ale o co chodzi? Znaczy nie rozumiem czemu się czepiasz moderatora w temacie
    > jakiegoś artykułu w GW?

    A tutaj dla odmiany się nie czepiam. A chodzi o to że w GW ktoś niedawno
    napisał że na ppo codziennie pojawia się chyba rzeczone 200 ogłoszeń.
    Wyglądało tak jakbyś o tym wiedział i uznał, że skoro Ty tyle dostajesz to
    wszytko w porządku mimo tego, że po zmoderowaniu jest ich wielokrotnie mniej
    więc podana w artykule liczba jest po prostu prawdziwa inaczej, by nie
    powiedzieć gorzej.

    pzdr
    konlin

  • 5. Data: 2003-11-05 15:31:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Konrad Inglot <k...@g...skasuj.to.pl> wrote:

    > Nie chce mi się szukać ale myślę że znalazłoby się. Nie żeby mi to
    > przeszkadzało, po prostu się czepiam bo mam zły humor dziś :(

    Zauważyłem.

    > A tutaj dla odmiany się nie czepiam. A chodzi o to że w GW ktoś niedawno
    > napisał że na ppo codziennie pojawia się chyba rzeczone 200 ogłoszeń.

    Zdaje się już ze 2 razy tłumaczyłem iż autor napisał to co chciał napisać, a
    nie to co zostało mu przekazane. 3 raz nie ma chyba sensu powtarzać.

> [...]
    > więc podana w artykule liczba jest po prostu prawdziwa inaczej, by nie

    Poszukaj sobie Googlem tego tematu. Przewijał się już tutaj chyba ze 2 razy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-11-06 00:38:42
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Konrad Inglot wrote:
    > Nie chce mi się szukać ale myślę że znalazłoby się. Nie żeby mi to
    > przeszkadzało, po prostu się czepiam bo mam zły humor dziś :(

    Każdemu moderatorowi zdarzały się przerwy. To jest człowiek a nie robot.
    Ma prawo wyjechać na urlop i nie zamieszczać ofert nawet miesiąc, choć
    znając obecnego moderatora pewnie znalazłby na taki czas zastępstwo.

    Jak masz zły humor to idź podyskutować o tym na pl.sci.psychologia

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10475 dzień życia, sprawność

  • 7. Data: 2003-11-06 02:04:54
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 5 Nov 2003 15:03:48 +0000 (UTC)

    > ROTFL. Dla czytelników chyba wa?ne jest ile postów pojawia si? na
    > grupie a nie w skrzynce u moderatora albo w kanciapie u wo 1/4 nego.

    ok.
    a czy czytelnikom zalezy, zeby na grupie pojawialy sie tez oferty bez
    wymagan, bez sprecyzowanego miejsca, charakteru pracy i na dodatek w
    zlym kodowaniu albo htmlu?

    wiesz w ogole, po co i na CZYJA prosbe powstala grupa moderowana?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 8. Data: 2003-11-06 09:09:08
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net.usun> napisał(a):

    > a czy czytelnikom zalezy, zeby na grupie pojawialy sie tez oferty bez
    > wymagan, bez sprecyzowanego miejsca, charakteru pracy i na dodatek w
    > zlym kodowaniu albo htmlu?

    Nie bardzo rozumiem, czy ja postulowałem gdzieś rezygnację z moderowania?
    Napisałem wyjaśnienie bo myślałem że moderator nie wie o co chodzi z artykułem
    w GW, okazało się że to ja jestem do tyłu bo nie czytałem wątków które już
    poruszały ten temat i sprawa została zamknięta.

    > wiesz w ogole, po co i na CZYJA prosbe powstala grupa moderowana?

    Nie uwierzysz ale wiem.

    pzdr
    konlin

  • 9. Data: 2003-11-06 13:21:41
    Od: "Killoff" <k...@n...wp.pl>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    .usun...

    > a czy czytelnikom zalezy, zeby na grupie pojawialy sie tez oferty bez
    > wymagan, bez sprecyzowanego miejsca, charakteru pracy i na dodatek w
    > zlym kodowaniu albo htmlu?

    Zaloze sie ze TAK.
    To jest grupa PRACA OFEROWANA i 'czytelnicy' maja w d... to czy
    ogloszenie jest w HTML czy jako zalacznik w Wordzie. Oni szukaja pracy,
    a nie zajmuja sie pierdolami...

    Pozdrawiam,
    Kilof

  • 10. Data: 2003-11-06 13:33:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Killoff <k...@n...wp.pl> wrote:

    > Zaloze sie ze TAK.

    No to masz mylne wrażenie. Pytałem się jakiś czas temu (2 miesiące?) co
    myślą o tym czytelnicy tej grupy. I zdanie mieli jakby zgoła odmienne od
    Twojego. Poza tym dostęp do Usenetu i do potencjalnego rynku pracowników się
    nikomu 'nie należy'. To przywilej, a nie prawo. Jeśli ktoś nie potrafi
    spełnić minimum wymagań formalnych co do treści ogłoszenia, to jest to tylko
    i wyłącznie jego problem.

    --
    Przemysław Maciuszko