PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta - ile krzyknąć żeby nie spalić › Re: oferta - ile krzyknąć żeby nie spalić
  • Data: 2009-05-28 10:24:56
    Temat: Re: oferta - ile krzyknąć żeby nie spalić
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    news:4a1e6440$1@news.home.net.pl...

    > A ja zacytuję:
    > Podawanie wysokości pensji w wartości brutto jest jak podawanie długości
    > członka razem z kręgosłupem...

    Kiepska analogia. A poza tym zajrzyj do podręcznika anatomii. No chyba, że
    u Ciebie faktycznie członek jest przedłużeniem kręgosłupa ;-)
    Podawanie płacy brutto jest o tyle dobre, że pracownik z góry wie, że
    zarobi "tyle a tyle", ale część z tego "tyle a tyle", a zasadniczo niemalże
    połowa, idzie na jego zusy i usy, czyli zasadniczo przepada bez wieści ;-)
    W takiej sytuacji pracownik przynajmniej ma pełną świadomość w jakiej
    części "okrada" go państwo i że to niekoniecznie pracodawca jest tym
    parszywym wyzyskiwaczem ;-)
    A najlepiej podać obie kwoty, jakby ktoś sobie nie potrafił wyliczyć.