PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpowiedzi pozytywne z Eurobanku › Re: odpowiedzi pozytywne z Eurobanku
  • Data: 2003-07-11 22:46:53
    Temat: Re: odpowiedzi pozytywne z Eurobanku
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Jaworski napisał:

    > Faktycznie to że masz >30 lat powoduje, że trochę za długo żyłeś
    > w PRL. Słyszałeś coś o konkurencji? :)

    Wystarczająco długo, żeby coś o nim wiedzieć - w dzisiejszych czasach,
    kiedy PRL jest demonizowany w imię pokazywania wyższości obecnego Czasu
    nad przeszłym - jak znalazł. Zacznę, tak jak już kilka razy mi się
    zdarzało - już po wysłaniu mojego postu złapałem się na tym, że zbyt
    niejasno się wyraziłem [możesz nie wierzyć, lub uwierzyć ;)]. Raczej nie
    chciałem się wdawać w dyskusję z zakresu Rynku, ale skoro zapraszasz ...
    ;)

    A cóż niby to ma być za konkurencja - jak na razie banki nie garną się
    do hipermarketów, a nawet czasami zwijają - ciekawe dlaczego??? ;)))
    Teoretycznym i jedynym plusem tej lokalizacji jest lokalna ochrona, ale
    przykłady w W-wie pokazują, że da się obrobić sklep w hipermarkecie w
    ciągu dnia, przy pełnej publice. ;) Innych nie widzę - cóż takiego może
    zaoferować bank klientom, którzy odwiedzają hipermarket raz w tygodniu,
    albo i rzadziej - kredyt - to już każda sieć ma, nawet własne karty mają
    [pomijam afiliowanych posredników kredytowych], bankomat [najpierw
    trzeba w niego zainwestować ;)]. No po prostu już nie wiem. ;) A ci
    biedni ludzie, odwiedzający hipermarket raz na tydzień albo i rzadziej -
    czy będzie im się chciało specjalnie ganiać kilka kilometrów, żeby
    odstać swoje w kolejce - toż lepiej stać w banku pod blokiem. itd. itd.,
    Wg mnie, Pan Ł ze swoim "nowatorskim" [wtórnym po McBankach,
    McDonalds'ach itd.] pomysłem wyłoży się jak świnia w błoto, czego mu
    jednak nie życzę - ale poprorokować zawsze można. ;)

    > Problem nie polega na tym, że nie zazdrościsz. Problem polega na tym,
    > że się nad tym zastanawiasz :) Matrix cały czas Cię ma...

    To rozumiem - wchodzimy na mój teren! :) Racz uprzejmie zauważyć, że
    wyzwolenie z Macierzy [nie lubię mojej wersji na DVD za Macierz, ale
    użyte w tej formie zyskuje drugie znaczenie ;)] polega właśnie na
    Myśleniu, a nie przyjmowaniu świata takim jakim jest.

    Flyer