PracaGrupypl.praca.dyskusjeoboz pracy... › Re: oboz pracy...
  • Data: 2002-07-05 10:55:23
    Temat: Re: oboz pracy...
    Od: "JarQ" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale kto mówi że ja narzekam na swoją pracę mówię tylko tyle że pracuje ponad
    wymiar normlanego pracownika gdyż jestem zatrudniony na działalność.
    Ciągle podnosze swoje kwalifikacje i pracuje w jednej z najlepszych i
    najprężniej rozwijających się spółek giełdowych zarabiając naprawde duże
    pieniądze ... tylko widzisz pieniądze to nie wszystko a Ty widze
    "budowniczy" masz cel w nich never mind.

    Ale zanim zaczniesz kogoś oskarżać o płacz w poduszke popadanie w bezrobocie
    to zastanów się chwile bo to poprostu zaczyna brzmieć baaardzo zabawnie :)

    Pzdr. JarQ